Γιατί κρατικά νοσοκομεία ζήτησαν …συγγνώμη;

στις

Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τρείς περιπτώσεις κατα τις οποίες συνάνθρωποι μας «δέχθηκαν αγενή συμπεριφορά εκ μέρους του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, ή/και άρνηση εξέτασης και νοσηλευτικής φροντίδας» εξέτασε ο συνήγορος του πολίτη

Στην μία περίπτωση σε ασθενή με Αλτσχάιμερ γιατρός:ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ.PNG

Στην δεύτερη περιπτωση ασθενής πήγε σε εξωτερικά ιατρεία κατόπιν ραντεβού με συμπτώματα ίωσης όμως η γιατρός:

%ce%b9%cf%89%cf%83%ce%b7

Στην τρίτη περίπτωση πολίτης πήγε στα επείγοντα για πόνο στο αυτί αλλά:

%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%b9

Μετά τις σχετικές καταγγελίες και την παρέμβαση του συνηγόρου έχουμε μεν να ζητάνε συγγνώμη απο τον πολίτη αλλά το ενδιαφέρον είναι τι προηγήθηκε: Στην μια περίπτωση έγινε ΕΔΕ υπήρξε απολογία και συγγνωμή, στην άλλη η γιατρός αρχικά δεν δέχτηκε το λάθος της, έγινε ΕΔΕ που καθυστέρησε γιατι οι υπεύθυνοι να την κάνουν ζητούσαν εξαίρεση, όταν διαπιστώθηκε το λάθος ζήτησε συγγνώμη η γιατρός που το απέδωσε σε κακή συνεννόηση, στην τριτη περίπτωση απεφάνθησαν πως δεν ήταν γιατρός αλλά …νοσηλευτικό προσωπικό στο συμβάν…

ΔΕΝ σώζεται με τίποτα αυτή η χώρα λέμε.

Δείτε και:Προτεραιότητα στο νοσοκομείο είχε το…προσωπικό!

Advertisements