Δεν θέλουμε άλλη ανάπτυξη ρε παιδί μου!

στις

Έχω αρχίσει να πιστεύω πως αυτή η «ανάπτυξη» θα μας κοστίσει ο κούκος αηδόνι, και να καταλαβαίνω όσους τους γυρίζει το μάτι με το που ακούν την λέξη ανάπτυξη…

Οπότε μάλλον το καλύτερο θα ήταν το λατρεμένο μας κράτος να μας απαλλάξει και απο το κόστος του και απο την προσπάθεια του να επιβάλλει λογικές δημοσίου (καταλαβαινόμαστε νομίζω) στην ανάπτυξη της οικονομίας αυτού εδώ του τόπου.

Κυρίως γιατί πολλά απλά η ανάπτυξη δεν θα έρθει έτσι.

Μέχρι όμως να έρθει εκείνη η ώρα ας χαρούμε ένα νέο κονδύλι κοντά 100.000 ευρώ για υπερωρίες στην «Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.» με διακριτικό τίτλο «Enterprise Greece».

1-%cf%85%cf%80%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%81%ce%af%ce%b12-%cf%85%cf%80%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%81%ce%b9%ce%b5%cf%823-%cf%85%cf%80%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%81%ce%af%ce%b5%cf%82

Δηλαδή κατα μέσο όρο, 3.000 ευρώ ανα εργαζόμενο μέχρι τον Δεκέμβριο…

Εγω όμως άλλη απορία έχω. Οι 33 εργαζόμενοι είναι σε 12 διευθύνσεις. Εκεί  που είναι 2 και 3 όλοι και όλοι, πείτε μου ειλικρινά ο ένας κάνει τον διευθυντή και ο άλλος τον υφιστάμενο;

 

