Διαφωνούν. Για την ζωή μου, την ζωή σου, την ζωή μας.

στις

Οι Έλληνες πολιτικοί μίλησαν και είπαν όλοι την ίδια ιστορία.

Απολύονται καθαρίστριες; Ας φτιάξουν εταιρείες καθαρισμού.

Απολύονται δημοσιογράφοι; Ας φτιάξουν site.

Με την ίδια ακριβώς λογική οι απολυμένοι απο τα τουριστικά επαγγέλματα μπορούν να πουλάνε σε ωραιότατα ψάθινα καλάθια ξηρούς καρπούς και ζαχαρώδη φωνάζοντας «στάσου μύγδαλα».(Θυμάστε την δεκαετία του 80-90; Τους μικροπωλητές που ανέβαιναν στα καράβια;).

Χωρίς να υπάρχει μελέτη βιωσιμότητας, κοστολόγιο, τίποτα….Πάμε και ότι βγεί….

Δεν έχουν ψωμί οι εργαζόμενοι; Ας φάνε παντεσπάνι. Δεν μπορούμε να φτιάξουμε μια οικονομία που να λειτουργεί κανονικά; Ας φτιάξουμε μια οικονομία των επιδοτήσεων και των ΕΣΠΑ και μακάρι να μας πάει ως τις επόμενες κάλπες. Δεν βγαίνει; Πρόβλημα τους.

Η κυβέρνηση την δουλεια της την κάνει και έχει την συνειδηση της ήσυχη….

Συσκέπτεται, συσκέπτεται, συσκέπτεται…(αποδεικνύεται και απο τα σχετικά έγγραφα)

%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%ae

Και ο πολίτης πληρώνει, πληρώνει, πληρώνει για να του πεί το κράτος όταν χρειαστεί την βοήθεια του πως…. το σκοινί για το κρέμασμα του δεν θα το πληρώσει (αυτά τα κάνει ο κακός καπιταλισμός) αλλά θα επιδοτηθεί απο το δημόσιο….

ΥΓ: Μα καλά δεν μας είπε η κ. Καφαντάρη καλέ μου κ. Κατρούγκαλε πως η εποχή που εγώ ήμουν το αφεντικό του εαυτού μου έχει τελειώσει;

Πάλι διαφωνείτε, για τις ζωές των άλλων;

 

 

